Paróquia de Cascais

Horário das Missas. Horário das Confissões. Exposição do Santíssimo Sacramento. Informação para todos. Mensagem para a Quaresma 2018. Mensagem para a Quaresma 2018. Paróquia de Nossa Senhora da Assunção e Ressurreição de Cristo. Rua dos Navegantes, nº49. 21 484 74 80. 21 484 74 82. Este endereço de email está protegido de spam bots, você precisa de ter o Javascript activado para poder visualizar. Leia a mensagem do Papa Francisco. Para a Quaresma 2018. A Mensagem do nosso Patriarca. A salvaçatild.

OVERVIEW

The web page paroquiadecascais.org presently has a traffic classification of zero (the smaller the superior). We have downloaded one page inside the web site paroquiadecascais.org and found four websites interfacing with paroquiadecascais.org. We were able to precure two contacts and locations for paroquiadecascais.org to help you communicate with them. We were able to precure one public communication accounts belong to this website. The web page paroquiadecascais.org has been online for eight hundred and twenty-six weeks, four days, one hour, and twenty-six minutes.
Dec 2008

PAROQUIADECASCAIS.ORG TRAFFIC

The web page paroquiadecascais.org is seeing variant quantities of traffic throughout the the year.
Traffic for paroquiadecascais.org

Traffic ranking (by month) for paroquiadecascais.org

Traffic ranking by day of the week for paroquiadecascais.org

PAROQUIADECASCAIS.ORG HISTORY

The web page paroquiadecascais.org was first submitted to the registrar on December 02, 2008. It is now eight hundred and twenty-six weeks, four days, one hour, and twenty-six minutes young.

BUSINESS PERIOD OF EXISTANCE

LINKS TO PAROQUIADECASCAIS.ORG

Arriba by the sea - One of the most desirable wedding and event venues inPortugal in theLisbon Coast - Cascais, Portugal

One of the most desirable wedding and event venues in. Lisbon Coast - Cascais, Portugal. An outsanding venue with sea view. Arriba By The Sea is an oceanfront Wedding, Meeting and Event Venue in. In the beautiful coast of Cascais, just 30 minutes away from Lisbon city centre, Portugal. Natural light, an amazing ocean view and onsite parking, all in one truly fantastic function venue.

WHAT DOES PAROQUIADECASCAIS.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of paroquiadecascais.org Mobile Screenshot of paroquiadecascais.org Tablet Screenshot of paroquiadecascais.org

JOAO RIBEIRO DA COSTA RIBEIRO DA COSTA

Rua Joao Santarem 100

CASCAIS, 2750 cascais

PT

Amen.pt

Avenida Duque de Avila

Lisboa, 1050-082

PT

PAROQUIADECASCAIS.ORG SERVER

I found that a lone root page on paroquiadecascais.org took one thousand six hundred and forty-one milliseconds to download. We could not detect a SSL certificate, so we consider this site not secure.
188.93.230.75

ns1.browserbox.pt
ns2.browserbox.pt

SERVER SOFTWARE AND ENCODING

We diagnosed that paroquiadecascais.org is operating the Apache operating system.

Paróquia de Cascais

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page states the following, "Mensagem para a Quaresma 2018." I viewed that the web site stated " Mensagem para a Quaresma 2018." They also said " Paróquia de Nossa Senhora da Assunção e Ressurreição de Cristo. Rua dos Navegantes, nº49. Este endereço de email está protegido de spam bots, você precisa de ter o Javascript activado para poder visualizar. Leia a mensagem do Papa Francisco. A Mensagem do nosso Patriarca."

SEE SUBSEQUENT BUSINESSES

Paróquia de Castelões de Cepeda - Paredes

Capela da Sª da Guia. Descarregue aqui a sua Folha Dominical. Ir para Galeria de Videos. As nossas transmissões em Directo.

Paróquia de Nossa Sra da Assunção - Colares

Paróquia de Nossa Sra da Assunção - Colares. Sexta-feira, 13 de abril de 2018. MEDITAÇÃO DIÁRIA Sex, 13 - SEMANA II DO TEMPO PASCAL. Por ver os milagres que Ele realizava nos doentes. Para o leitor, qual é a diferença entre ter amigos e ser amigo? Hiperligações para esta mensagem. Enviar a mensagem por email. Quinta-feira, 12 de abril de 2018. É estar cada vez mais entrosado com Cristo, .

Paróquia São José - Custódia-PE

Festas de São José 2018. 90 anos de louvor e oração A comunidade paroquial de Custódia, está a todo vapor nos preparativos as festividades do glorioso São José. São 90 anos de muita fé e oração do povo de Deus ao. Qual o sentido da Quarta-feira de Cinzas? A Quarta-feira de Cinzas marca o início da Quaresma A Quarta-feira de Cinzas foi instituída há muito tempo na Igreja; dia que marca o início da Quaresma, tempo de penitência e oração mais intensa. Por que esta Semana é Santa? .

PARÓQUIA N. S. DA CONCEIÇÃO - DIAMANTEPB

Domingo, 13 de janeiro de 2013. Estou enviando o meu convite de ordenação. Quarta-feira, 2 de maio de 2012. NOITÁRIOS DO MÊS DE MAIO. João Teixeira, Ana Teixeira, Deilton Teixeira e Francisca Maria Alves. Apostolado da oração e Coroinhas. Tiago Justino de Araújo e Família. Antonio Marques e Chico Arí. Crisanto Abílio de Sousa e Família. Idelfonso Morato, Aníbal Furtado e Joaquim Furtado.